Strona główna » Kariera

Kierownik Wydziału Utrzymania Ruchu i Mediów Przemysłowych

Kierownik
Wydziału Utrzymania Ruchu i Mediów Przemysłowych
Miejsce pracy: Łomża

Zakres odpowiedzialności

  • Zapewnienie ciągłości pracy maszyn, urządzeń ciepłowniczych i instalacji technologicznych oraz urządzeń elektroenergetycznych i automatycznych w obiektach zakładowych.
  • Zapewnienie mediów przemysłowych na cele technologiczne i socjalne.
  • Analizowanie przyczyn i skutków awarii urządzeń i instalacji.
  • Nadzór nad remontami urządzeń i instalacji objętych zakresem działania Wydziału.
  • Prowadzenie racjonalnej gospodarki związanej z mediami: m.in. energia elektryczna, sprężone powietrze, para technologiczna, ciepło oraz kontrola parametrów systemu mediów przemysłowych.
  • Wyznaczanie zadań podległym pracownikom oraz odpowiedzialność za ich prawidłową i terminową realizację.
  • Współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi.
  • Nadzór i udział w opracowywaniu sprawozdawczości dla potrzeb Zarządu Spółki.
  • Organizacja i zarządzanie kosztami oraz optymalizacja zapasów materiałów remontowych, kontrolowanie bieżących kosztów utrzymania ruchu i podejmowanie właściwych działań w kierunku ich minimalizacji.
  • Optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze utrzymania ruchu.

Wymagane kompetencje

  • Wykształcenie wyższe techniczne.
  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność racjonalnego gospodarowania przydzielonymi zasobami.
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja działań, zdolności analityczne.
  • Umiejętność zarządzania zespołem pracowników.
  • Uprawnienia SEP „D” gr. 1 i gr. 2.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie + motywacyjny system premiowania.
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się spółce.
  • Rozwój kariery poprzez profesjonalny system szkoleń.
  • Wszelkie niezbędne narzędzia pracy.
  • Bogaty pakiet dodatków pozapłacowych m. in.:
    - Pracowniczy Program Emerytalny w całości finansowany ze środków pracodawcy,
    - benefity kulturalno-sportowe,
    - dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego,
    - ubezpieczenie grupowe,
    - paczki świąteczne,
    - kasa zapomogowo-pożyczkowa,
    - pomoc w relokacji.
Osoby spełniające powyższe kryteria i zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy
o przesłanie CV na adres e-mail:
hr@pepees.pl
tel. 691 366 215


Prosimy o dołączenie klauzuli o następującej treści:


Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”) oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Przedsiębiorstwo Przemysłu spożywczego „PEPEES” S.A. zawartych w przekazanej ofercie pracy w celach związanych z procesem rekrutacyjnym. Jednocześnie potwierdzam, iż niezwłocznie zapoznam się z przysługującymi mi prawami nikającymi z RODO, zawartymi w Informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego „PEPEES” S.A.

2019-11-05 15:27 Opublikował: Przemysław Modzelewski